وکیل خانم برای طلاق , با تجربه و کاربلد + بدون جلسات مشاوره

بهترین وکیل خانم برای طلاق , در کمترین زمان ممکن به حقوق خود برسید : از مهمترین مسائلی که در زمان طلاق مورد توجه اغلب خانم ها قرار می گیرد. آشنایی با یک وکیل خانم برای طلاق است. درواقع زنان بدین صورت تصور می کنند که بهره گیری از حرفه و تبحر یک وکیل خانم در امر طلاق می تواند نتایج مطلوب تری را به دنبال داشته باشد. البته نباید فرهنگ و عرف اجتماع را هم بی تاثیر دانست. چرا که در این شرایط، زنان می توانند به راحتی به دفتر وکیل خود مراجعه کرده و ارتباط موثری را با ایشان داشته باشند. به همین علت اغلب موسسات حقوقی سعی می کنند. حداقل از خدمات یک وکیل خانم برای طلاق بهره مند شوند.

وکیل خانم برای طلاق

وکیل خانم برای طلاق از جانب زن

در اغلب موارد زنان برای رهایی از زندگی مشترک به وکیل طلاق مراجعه می کنند. بدین معنا که طلاق از جانب آن ها درخواست شده است. این درحالیست که طبق شرع اسلام و به تبع آن طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران. حق طلاق یک حق ذاتی برای مردان است و زنان تنها در شرایط خاصی می توانند وکالت در طلاق را به اذن قانون به دست آوردند.

بنابراین همانطور که مشاهده می شود طلاق از جانب زن می تواند یک پروسه طولانی و چالش برانگیز باشد. گذشته از اینکه امکان عدم موفقیت در چنین پرونده هایی نیز به شدت بالا می باشد. بنابراین بهتر است حتما به وکیل طلاق مراجعه کنید. تا بتوانید به کسب نتیجه مطلوب در یک دعوی طلاق مبنی بر طلاق از جانب زن امیداور باشید. مراجعه به وکیل طلاق از طرف زن بهتر است پیش از مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی و تکمیل دادخواست طلاق باشد.

وکیـل خانـم بـرای طـلاق توافقـی

بخش قابل توجهی از طلاق های صورت گرفته طی چند سال اخیر، طلاق توافقی بوده است. البته نباید از این واقعیت نیز غافل شویم که اغلب طلاق های توافقی نیز به نوعی از جانب زنان درخواست شده اند. با این حال شرایط خاصی که پدید می آید اقتضا می کند تا آن را طلاق توافقی بنامیم. در این طلاق زوجین در خصوص آثار مالی و غیر مالی طلاق به توافق رسیده و سپس به طلاق توافقی رضایت می دهند.

نمونه بارز توافقات زوجین در طلاق توافقی، بذل مهریه در قبال حق طلاق است یا بخشش نفقه در قبال حق حضانت فرزندان است. در این موارد نیز اغلب زنان ترجیح می دهند تا به وکیل خانم برای طلاق مراجعه نمایند. باتوجه به اینکه حضور وکیل طلاق توافقی باعث می شود تا زوجین از حضور در جلسات دادگاه و حتی حضور در دفترخانه ثبت طلاق معاف شوند . این مقوله به شدت مورد توجه زنان و مردانی است که در شرف طلاق قرار گرفته اند و می خواهند از تنش های ناشی از درخواست طلاق، پروسه دادخواست طلاق و اجرای خطبه طلاق دور بمانند.

وکیـل خانـم بـرای طـلاق از جانـب مرد

مردان به علت حق و حقوقی که از جانب شارع اسلامی به دست آورده اند حق طلاق زن بدون ذکر دلیل را دارند با این حال در این شرایط قانون سعی نموده است تا تمام حقوق مالی و غیر مالی زن را بدون کم و کاست از مرد اخذ نماید. در این شرایط نیز زنان می توانند به وکیل طلاق مراجعه نمایند و در راستای دستیابی به حقوق مالی و غیر مالی ناشی از ازدواج و طلاق تلاش نمایند. حق حضانت فرزندان، تنصیف اموال، حق استرداد جهیزیه، اجرت المثل، نحله، نفقه حال و گذشته به همراه مهریه مهمترین حقوقی هستند که زنان را در زمان طلاق یا متارکه به سمت وکیل طلاق از طرف مرد سوق می دهد.

بهترین وکیل خانم برای طلاق در تهران

بهترین وکیل طلاق فردی نیست که کمترین تعرفه ممکن را از شما تقاضا می کند. همچنین گران ترین و پر هزینه ترین قرارداد وکالت نیز نمی تواند دلیل معقولی برای حرفه ای بودن یک وکیل باشد. مهمترین ویژگی های یک وکیل حرفه ای، سابقه وکالت او و موفقیت های متعددی است که در پرونده های مختلف به دست آورده است.

همچنین می توان به اخلاق حسنه و حسن رضایت سایر مراجعه کنندگان از مشاوره حقوقی و امور وکالتی اشاره کرد که باعث می شود تا یک وکیل خانم به عنوان بهترین وکیل طلاق معرفی گردد. درک وضعیت مالی و روحیه مراجعین و همچنین تلاش در راستای عدم تضییع حقوق موکل از مهمترین ویژگی های بهترین وکیل خانم برای طلاق می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *